خاله نرگس...






















خاطرات بروبکس باحال galaxy


مبارکه مریم جون

خب منم که 8ماه پیش خاله شدم

اسمه پسرخواهرم پرهام

تازه من4پیش عمه هم شدم

پس ازهمه جلوترم

اسمه دخترداداشم یکتا

دیروز جاتون خالی استخربودیم

تازه سه روزپیش موج های ابی بودیم

بروبچ هرکی پایه ست بگه بریم استخرباهم

دوستون دارم

فعلادوروزه شدیدناراحتم

خودتون خبرداریدمعمولاچراناراحتم

مریم جون کلاس زبان هم خوبه فقط جای توخالیه

اقای یاقوتی ادمه باحالیه خودتم میدونی

فقط یه دونه پسرتوکلاسمون هست خودت دیدی بیچاره دیدانقدماحرف میزنیم بیزارشد

جلسه پیش داشتیم منوصدف وخانوم فیضی واقای یاقوتی بحث میکردیم

بهشون میگم خداییش دخترازمن ساکت تردیدید؟

خانوم فیضی میگه اره ماشالله ترم پیش فقط صدای جیغ نرگس میومد

اقای یاقوتی میگه اره بابانمیبینی اقای سعیدی بعده یه ترم بیزار شداز اینا دوباره انداختشون گردنه من

منم گفتم اقای یاقوتی ازقدیم گفتن ماله بدبیخه ریشه صاحبش

خلاصه دیگه کلی خوش گذشت

freinds 4 ever



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ NaRgEs/frozen girl
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, .::. 11:6







="center">